Reklamacje

Jeśli produkt, który został zakupiony w sklepie internetowym epstryk.pl posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: reklamacje@epstryk.pl

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy spisać protokół szkody z kurierem a następnie przesłać na maila reklamacje@epstryk.pl skan lub zdjęcie protokołu.


Prosimy podczas składania reklamacji o podanie numeru zamówienia lub numeru dowodu zakupu (przykładowy numer: FS 231/INT/10/2017).

 

Następnie  należy pobrać formularz reklamacji, czytelnie wypełnić oraz przesłać formularz  razem z reklamowanym towarem na adres:

Elhurtplus Magazyn, hala N3 "Zwroty ElhurtPlus"
Polanka 287, 32-400 Polanka

 

FORMULARZ REKLAMACJI

 

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości w sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy reklamacje@epstryk.pl bądź telefoniczny:

Telefon komórkowy: 887 961 881

 

pixel