Reklamacje
Jeśli produkt, który został zakupiony w sklepie internetowym epstryk.pl posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: reklamacje@epstryk.pl
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy spisać protokół szkody z kurierem a następnie przesłać na maila reklamacje@epstryk.pl skan lub zdjęcie protokołu.
Prosimy podczas składania reklamacji o podanie numeru zamówienia lub numeru dowodu zakupu (przykładowy numer: FS 231/INT/10/2017).
Następnie należy pobrać formularz reklamacji, czytelnie wypełnić oraz przesłać formularz razem z reklamowanym towarem na adres:
Elhurtplus Magazyn, hala N3 "Zwroty ElhurtPlus"
Polanka 287, 32-400 Polanka
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
W razie jakichkolwiek wątpliwości w sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy reklamacje@epstryk.pl bądź telefoniczny:
Telefon komórkowy: 887 961 881