Najczęściej zadawane pytania
Wysyłka
Jaki sposób dostawy mogę wybrać?
Twoje zamówienie wyślemy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich. Na terenie Polski - GLS, DHL, InPost oraz Pocztex. Paczka może dotrzeć do Ciebie bezpośrednio lub możesz ją odebrać w punkcie UP, Orlen, Kiosk, Żabka.
Bywa, że w domu nie ma nikogo, kto mógłby odebrać paczkę. Czy mogę umówić konkretną godzinę odbioru?
Jako sklep internetowy niestety nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurier powinien skontaktować się z Tobą telefonicznie w przypadku nieobecności.
Potrzebujesz odebrać paczkę o dowolnej godzinie? Zalecamy skorzystanie z Paczkomatów InPost lub wybranego przez Ciebie punktu odbioru.
Ok, a co w przypadku, kiedy faktycznie nie było mnie w domu?
W przypadku takiej sytuacji kurier powinien nawiązać z Tobą kontakt telefoniczny, aby ustalić alternatywny termin lub miejsce odbioru paczki. W sytuacji, gdy kurier nie jest w stanie skontaktować się z klientem, paczka zostaje zwrócona do magazynu kurierskiego. Następnego dnia zostanie podjęta kolejna próba dostarczenia.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty związane z dostarczeniem zakupionych towarów, naliczane są automatycznie i przedstawione są po przejściu do "koszyka" z dodanymi wcześniej produktami. Koszty są uzależnione od wartości zamówienia, gabarytów zamówionych produktów oraz sposobu dostawy. Aktualny cennik wysyłek znajdziesz na stronie (tu podlinkować do strony z info o wysyłkach).
Czy wysyłacie paczki zagranicę? Jaki jest koszt takiej wysyłki?
Tak, wysyłamy. Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony nie tylko od wartości zamówienia, gabarytów zamówionych produktów, ale także od kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Aktualny cennik wysyłek znajdziesz na stronie (tu podlinkować do strony z info o wysyłkach).
Mogę osobiście dokonać zakupu i odebrać go w Waszej siedzibie?
Jesteśmy sklepem internetowym, a nasza sprzedaż odbywa się wyłącznie za pośrednictwem wysyłki. Niestety, nie oferujemy możliwości zakupu towaru i odbioru go bezpośrednio w naszej siedzibie firmy.
Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w epstryku?
Sklep Internetowy epstryk standardowo oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat (przelew tradycyjny, Paybylink - szybkie przelewy i płatności online) lub za pobraniem. Istnieje dodatkowo opcja płatności z odroczonym terminem płatności, która jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych z Opiekunem Klienta. Płatność z odroczonym terminem dotyczy głównie klientów B2B. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Zamówienia firmowe (B2B)".
Realizacja zamówienia
Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupów?
Nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji.
Na czym polega rejestracja w sklepie internetowym epstryk.pl?
Proces rejestracji polega na uzupełnieniu krótkiego formularza, w którym należy podać podstawowe dane. Te informacje są niezbędne do prawidłowego przetworzenia zamówienia, ale nie tylko. Rejestracja umożliwia Ci również dostęp do historii swoich zamówień. Po rejestracji, do logowania będzie wykorzystywany podany podczas rejestracji adres e-mail oraz hasło.
Po co rejestrować się w Waszym sklepie?
Posiadając własne konto możesz:
- mieć stały dostęp do historii swoich zamówień,
- korzystać z sezonowych akcji promocyjnych,
- sprawdzać stan swojego zamówienia oraz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów bezpośrednio w panelu klienta,
- zarządzać danymi konta.
Uwaga - jeżeli zamawiasz regularnie większe ilości produktów, sprawdź zakładkę "Zamówienia firmowe (B2B)", gdzie znajdziesz dodatkowe informacje o rejestracji dla klientów B2B.
Zwroty i reklamacje
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
W przypadku, gdyby zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. W takiej sytuacji, należy odesłać produkt na własny koszt pod wskazany adres.
Elhurtplus Magazyn, hala N3 "Zwroty ElhurtPlus"
Polanka 287,
32-400 Polanka
Szczegółowe info o zwrotach i reklamacjach dowiesz się w zakładce "Zwroty" i "Reklamacje"